O mnie

Dzień dobry moi drodzy!

Nazywam się Dagmara Kokoszka-Lassota i jestem specjalistką ds. psychologii marketingu i sprzedaży z ponad 10-letnim doświadczeniem. W branży e-marketingu działam od 2011 r. Jestem magistrem zarządzania przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, dyplomowaną specjalistką ds. psychologii marketingu i sprzedaży oraz ekspertką ds. cyberbezpieczeństwa. 

Zostałam członkiem międzynarodowej organizacji Neuromarketing Science & Business Association oraz American Marketing Association. Jestem także trenerką technik pamięciowych oraz certyfikowanym strategiem (certyfikat ICAN Institute Programu Rozwoju Menedżerów w zakresie marketingu strategicznego, wdrażania strategii, strategicznych negocjacji oraz strategii i myślenia strategicznego). 

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. pracując przy projekcie Google IR oraz pełniąc funkcję dyrektora operacyjnego w agencji digitalk Artur Jabłoński. Od lat współpracuję z Facebookiem, gdzie szkolę swoje umiejętności podczas regularnych szkoleń i kursów. Moją pasją jest marketing kreatywny oraz kampanie Facebook & Instagram Ads. Przeprowadziłam audyt marki w sieci dla ponad 500 firm z różnych branż, od lat prowadzę także liczne prelekcje, szkolenia i konsultacje. Wspieram przedsiębiorców w tworzeniu strategii marketingowych, planach marketingowych oraz prowadzeniu skutecznych kampanii w sieci. Posiadam m.in. certyfikat Copenhagen Business School w zakresie „An introduction to consumer neuroscience & neuromarketing”.

Występowałam na konferencji I love marketing 2020, Influencer Live 2019/2020, Marketing w Kulturze 2019 oraz Social Media w Biznesie 2020. Regularnie publikuję artykuły i wypowiedzi eksperckie m.in. w magazynie sprawny.marketing, a także prowadzę darmowe webinary dla portalu Sukces Pisany Szminką. Stworzyłam też własny podcast #zmiloscidomarketingu.

Znalazłam się na 19 miejscu w zestawieniu “65 POLSKICH OSOBOWOŚCI MARKETINGU. RANKING 2021” stworzonym przez agencję Widoczni w kategorii “marketerzy, których warto obserwować na Instagramie”. Od grudnia 2020 jestem mentorką w programie rozwojowym dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Jestem odpowiedzialna za promocję narzędzia Social Auditor, Influtool oraz SalesPoint, wsparłam proces sprzedaży bestsellerowej książki “Statystycznie rzecz biorąc” Janiny Bąk z bloga Janina Daily oraz pomagam w rozwoju sprzedażowym marki Bizuu Fashion.

Pod koniec 2020 r. zorganizowałam darmową mini-konferencję na Instagramie dotyczącą tego, jak rozpocząć swoje działania w mediach społecznościowych, która przyciągnęła tysiące odbiorców, a moimi gośćmi byli m.in. Kamila Rowińska, Marcin Korczyk “Pan Tabletka”, Ania Kęska “Aniamaluje”, czy Katarzyna Łodygowska “Matka Prawnik”. 

Jestem autorką powieści “Zupełnie Zwykła Historia” wydanej w 2020 roku metodą selfpublishingu oraz szczęśliwą żoną i mamą trójki dzieci. Marzę o tym, żeby marketing stał się dziedziną zrozumiałą i dostępną dla wszystkich, bez konieczności ukończenia specjalistycznych szkoleń i kursów. 

Szerzę ideę “upraszczania” trudnych pojęć i skupiania się na budowaniu fundamentów marki, co w perspektywie czasu wpłynie pozytywnie na sprzedaż i zbudowanie zaufanej społeczności. Moje motto to “nie ma rzeczy niemożliwych, ale na cuda trzeba chwilę poczekać”.