O mnie

Jestem psychologiem oraz specjalistką ds e-marketingu, ze specjalnością psychologia marketingu i sprzedaży oraz psychologia mediów społecznościowych. Realizuję się także jako trenerka, mentorka i edukatorka. W branży e-marketingu działam od 2011 roku. 

Posiadam dyplom magistra zarządzania przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, a także certyfikat studiów podyplomowych z zakresu psychologii marketingu i sprzedaży oraz cyberbezpieczeństwa. Skończyłam także dwa lata studiów doktoranckich na kierunku ekonomia ze specjalnością ekonomia doświadczeń. W 2024 roku ukończyłam także jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia ze specjalnością psychologia dzieci i młodzieży. Moją wielką pasją jest nauka i rozwój, dlatego nie ustaję w poszukiwaniu nowych możliwości rozszerzania moich kompetencji. Posiadam certyfikat ukończenia II stopnia szkolenia z terapii TSR. Od wielu lat prowadzę szkolenia dla dzieci i dorosłych z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych (TUS), koncentracji i technik pamięciowych, kreatywności oraz regulacji emocji.

W roku 2021 zostałam również członkiem międzynarodowej organizacji Neuromarketing Science & Business Association oraz American Marketing Association. Jestem także trenerką mnemotechnik w edukacji i twórczych strategii rozwiązywania problemów w zespołach oraz certyfikowanym strategiem (certyfikat ICAN Institute Programu Rozwoju Menedżerów w zakresie marketingu strategicznego, wdrażania strategii, strategicznych negocjacji oraz strategii i myślenia strategicznego). 

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. pracując przy projekcie Google IR, pełniąc funkcję dyrektora operacyjnego w agencji digitalk Artur Jabłoński oraz jako Digital Marketing Lead w Socjomanii. Od lat współpracuję z Facebookiem, gdzie podnoszę swoje kwalifikacje podczas regularnych szkoleń i kursów. Moją pasją jest marketing kreatywny oraz kampanie Facebook & Instagram Ads. Przeprowadziłam audyt marki w sieci dla ponad 500 firm z różnych branż, od lat prowadzę także liczne prelekcje, szkolenia i konsultacje. Wspieram przedsiębiorców w tworzeniu strategii marketingowych, planach marketingowych oraz prowadzeniu skutecznych kampanii w sieci. Posiadam m.in. certyfikat Copenhagen Business School w zakresie „An introduction to consumer neuroscience & neuromarketing”.

Występowałam na konferencji I love marketing, Influencer Live, Marketing w Kulturze, Social Media w Biznesie, DIMAQ Voice Online, Golden Marketing Conference, Internet Beta oraz Mobile Trend, a swoją wiedzą dzieliłam się także podczas wydarzenia „Biznes w praktyce” organizowanego przez Santander Universitades. Regularnie publikuję artykuły i wypowiedzi eksperckie m.in. w magazynie sprawny.marketing, a także w takich portalach jak Onet, WP, czy Sukces Pisany Szminką. Udzielam się także medialnie, wspierając swoją wiedzą i doświadczeniem słuchaczy radia Chillizet, Polskie Radio Kierowców, Radio Kraków, czy widzów Pytania na Śniadanie i Dzień Dobry TVN. Stworzyłam również swój kanał na YouTube #zmiloscidomarketingu. 

Kolejny rok z rzędu znalazłam się w zestawieniu “POLSKICH OSOBOWOŚCI MARKETINGU” stworzonym przez agencję Widoczni. Od grudnia 2020 jestem również mentorką w programie rozwojowym dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.