O mnie

Pomagam firmom zrozumieć, dlaczego klienci nie kupują – mimo że produkt jest świetny, a kampania „robi wszystko, co trzeba”. Szukam tych momentów, w których klient się zatrzymuje, coś mu nie gra, nie widzi wartości. Analizuję komunikację, procesy i doświadczenia zakupowe. Uczę, jak mówić językiem odbiorcy, jak projektować ścieżki, które prowadzą do decyzji – ale też budują relację, zaufanie i lojalność.

Jestem psycholożką, ekspertką ds. sprzedaży i marketingu oraz projektantką doświadczeń zakupowych z ponad 14-letnim doświadczeniem w pracy z biznesem. Specjalizuję się w psychologii marketingu i sprzedaży, psychologii mediów społecznościowych oraz analizie decyzji konsumenckich. Pracuję na styku psychologii, strategii, komunikacji i zachowań klienta – tak, by firmy mogły skuteczniej sprzedawać i mądrzej mówić o swojej ofercie.

Z wykształcenia jestem magistrem psychologii (specjalność: dzieci i młodzież), magistrem zarządzania przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu) oraz licencjatem politologii ze specjalnością marketing polityczny. Ukończyłam również studia podyplomowe z zakresu psychologii marketingu i sprzedaży oraz cyberbezpieczeństwa. Posiadam certyfikat Copenhagen Business School z zakresu neuromarketingu i neuropsychologii konsumenckiej, certyfikat ICAN Institute z obszaru strategii i wdrażania procesów oraz międzynarodowy certyfikat Facilitation™ Foundation, potwierdzający kompetencje facylitatorskie w pracy z zespołami i procesami decyzyjnymi.

Współpracowałam z markami takimi jak: 3M (na 14 rynkach: USAC, EMEA, APAC, LATAM), Stellantis (Opel, Peugeot, Citroen, DS), Seat & Cupra, Porsche, Volkswagen Samochody Dostawcze, Samsung, The Color Run™, Tauron, Santander, Śnieżka, Orange, Bizuu, Pan Tabletka, Oczami Mężczyzny oraz instytucjami rządowymi i samorządowymi. Byłam również częścią pierwszej edycji programu Google Internetowe Rewolucje.

Występowałam na konferencji I love marketing, Influencer Live, Marketing w Kulturze, Social Media w Biznesie, DIMAQ Voice Online, Golden Marketing Conference, Internet Beta oraz Mobile Trend, a swoją wiedzą dzieliłam się także podczas wydarzenia „Biznes w praktyce” organizowanego przez Santander Universitades. Regularnie publikuję artykuły i wypowiedzi eksperckie m.in. w magazynie sprawny.marketing, a także w takich portalach jak Onet, WP, czy Sukces Pisany Szminką. Udzielam się także medialnie, wspierając swoją wiedzą i doświadczeniem słuchaczy radia Chillizet, Polskie Radio Kierowców, Radio Kraków, czy widzów Pytania na Śniadanie i Dzień Dobry TVN. Stworzyłam również swój kanał na YouTube #zmiloscidomarketingu. 

Od kilku lat z rzędu znajduję się w zestawieniu „Polskich Osobowości Marketingu” przygotowanym przez agencję Widoczni. Od grudnia 2020 jestem również mentorką w programie rozwojowym dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Jeśli potrzebujesz świeżego spojrzenia na sprzedaż i komunikację – odezwij się.