Czy kampanie reklamowe muszą zawsze dla nas zarabiać?

Co z kampaniami reklamowymi? Czy nie jest tak, że zbyt często wpadamy w pułapkę myślenia o marketingu zero jedynkowo? Albo się coś opłaca, albo nie. Albo warto inwestować, albo nie. Jeśli zastanawiasz się jak podejść do tematu kampanii reklamowych na mediach społecznościowych w konkretny sposób, musisz wiedzieć, że nie ma złotego środka.

Dlatego zdecydowałam się nagrać nowy odcinek mojego podcastu #zmiloscidomarketingu właśnie o kampaniach. Spróbuję przekonać Cię w nim, że kampanie reklamowe nie muszą sprzedawać. One MOGĄ dla Ciebie zarabiać, ale… nie muszą!

Skąd w ogóle się to wzięło? I co z tymi kampaniami reklamowymi?

Od dawna zastanawiam się, dlaczego przedsiębiorcy uważają, że włączenie jednej kampanii reklamowej na Facebooku i innych social mediach „załatwi” za nich wszelakie działania sprzedażowe w firmie. Słysząc, że ktoś ma takie podejście do marketingu wyobrażam sobie, że jako właściciel firmy po prostu leży na leżaczku pod palemką i czeka. Dzień, dwa, trzy. Sączy drinki, opala się, odpoczywa. A po miesiącu… zamiast milionów na koncie po prostu muszą go spod tej palemki eksmitować 🙂 Też tak to widzisz?

Nie bądź jak właściciel firmy spod palemki!

Jeśli Facebook daje Ci tyle celów reklamowych, to dlaczego z nich nie korzystasz? Dlaczego wciąż polegasz na zupełnie nietrafionej reklamie na zasięg lub męczysz odbiorców remarketingiem? Nie ma nic pośrodku? Inwestujesz pieniądze w kampanie reklamowe, które nie mogą spełnić Twoich oczekiwań, bo w pojedynkę nic nie zdziałają.

Proszę, nie marnuj swojego budżetu. Mark ma i tak wystarczająco dużo funduszy i nie potrzebuje kolejnej gotówki 😀 Daj się przekonać i spróbuj zmienić swoje podejście do systemu reklamowego Facebooka. Obiecuję, że ten materiał Ci to ułatwi. Wskakuj – jest jeszcze ciepły i czeka na Ciebie na YouTube:

Wolisz słuchać o kampaniach reklamowych na Social Mediach? TUTAJ znajdziesz mój podkast #zmiłościdomarketingu!

PS Jeśli wciąż masz dylemat, czy warto próbować różnych opcji – przypomnij sobie moje treści dotyczące lejków sprzedażowych. Być może to właśnie one rozwieją Twoje wątpliwości. 🙂 Znajdziesz je TUTAJ.